نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه ها آسیب دیده: آیا هر گونه احتمال معکوس وجود دارد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه ها آسیب دیده: آیا هر گونه احتمال معکوس وجود دارد؟
نفروپاتی IgA با 68٪ Dañadoes Renales: آیا امکان معکوس برای بیماران نفروپاتی IgA معنی 68٪ کلیه آسیب دیده پیشرفت بیماری کلیوی در مرحله 3 بیماری کلیه و نزدیک به مرحله 4. این وجود دارد بنابراین، برای بیمارانی که می خواهند به عقب است که باید درمان مناسب در این زمان است.
چگونه IgA نفروپاتی معکوس dañadoes کلیه 68٪؟
با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، درمان باید به جنبه های زیر عبارتند از اینکه آیا بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA عملکرد کلیه 30٪ می خواهند به عقب صدمه به کلیه.
اول، حفظ بیماری کلیوی بدتر است. برای مثال، اگر بیماران دارای فشار خون بالا، آن را نشان به داروهای ضد فشار خون مانند مهارکننده های ACE و ARB ها با راهنمایی های پزشکی. اگر شما پروتئین، مهار کننده های ACE، استروئیدها و تاک خدا رعد و برق است که معمولا مورد استفاده برای کنترل از دست دادن پروتئین از بیماران.
دوم، مادر یا سلول های پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیاز به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه در بیماران است. هر دو از این دو درمان می کمپلکسهای ایمنی از بین بردن، تنظیم سیستم ایمنی بدن، محافظت از سلول کلیه باقی مانده و خواهد بهبود ناتوانی سلول های کلیه بپرسید. در حالی که سلول های کلیه آسیب دیده بازیابی به کار به آرامی، صدمه به کلیه بدان معنی است که بیمار با موفقیت معکوس شود.
در نهایت، بیماران باید رژیم غذایی خود و تغییر در شیوه زندگی با بیماری خود را تغییر دهید. یک برنامه رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی می تواند کمک به کنترل عوارض نفروپاتی IgA و بهبود پیش آگهی بیماران.
اگر می خواهید سرمایه گذاری مبتلا به نفروپاتی IgA dañadoes کلیه 68٪ و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: